piątek, 3 stycznia 2014

Prolog



Dreams come true?


"-Nie chce być w cieniu...
-Chwyć mnie za ręke a pomogę ci z niego wyjść...- powiedziała podając mi dłoń. -Teraz zaczniesz od nowa..."


 Otworzyła oczy cała mokra. Oddychałam głośno nie mogąc przestać myśleć co dalej. Mrok nocy otaczał mnie. Dzis miałam wyjechać do Londynu. Tu przegrałam życie. Lekarze wykryli u mnie raka płuc z przerzutami. Nie zostało mi wiele czasu więc spełniam swoje ostatni marzenie na tym świecie. Myślałam, że te ostatnie dni opłyną spokojnie i szczęśliwie. Jednak nie wszystko będzie takie jak sobie wyobrażałam. No mojej drodze pojawią się osoby które na zawsze zmienią moje życie,a wraz z nim moja historie...



 -----------------------------------------------------------------------------
 

POSTACIE




Diana 18 lat




Valerie 20 lat




Ana 20lat



Emily 18 lat 



Mia 19 lat
 



 Niall 21 lat



 Harry 19 lat




Zayn 21 lat



Liam 20 lat



Louis 21 lat

2 komentarze: